1 April

Tänk att det redan är april! Jag älskar april för då börjar våren. Man har gått tillbaka till sommartid. Min morfar & pappa fyller år så då åker vi till Jönköping och firar. Och så fyller min barndomsvän år. Så april innebär massa tårtkalas! :) Sen blir det förhoppningsvis inte snö igen. Blommorna börjar komma och träden börjar få lite knoppar.
Me like!

Idag har jag vart på stan och införskaffat mig ett par nya vårskor. En tröja och en klänning inhandlades också. Alltid bra att ha. Ikväll ska jag på promenad i slottskogen, så jag hoppas de finns några djur att se ivf. Det är sol ute och humöret är på topp. Kan man begära mer?
Tror inte det!

Lägger in en liten bild på mig & M. Tagen i väntan på bussen ut till ingenstans. 
Ciao.

434621-59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0