:)

Har suttit några timmar ute i trädgården och druckit saft och löst korsord. Jag är en riktig tant! Kommer bli en så bra pensionär alltså!! :) Kommer dessutom bli grymt bra på korsord, jag menar det är ju typ 45år kvar tills jag ska pensioneras, så några stycken lär jag hinna med..

Nu har jag skrivit klart alla min brors studentinbjudningar och ska strax bege mig upp för att laga mat. Var sugen på tacos men får visst nöja mig med pasta och skinksås. Nåja det är inte så tokigt det heller.
Hungrig är jag ivf. Har en mycket dålig vana av att bara äta frukost och sen gå direkt till kvällsmaten. Ska ta tag i det här, är ju värdelöst dåligt att inte äta mer än två riktiga mål per dag. Imon ska jag ivf äta lunch ute och då är det ju dessutom någon som underhåller mig när jag äter så då kommer jag vara duktig! :)

Nej nu måste jag sätta igång så att jag hinner tills alla kommit hem!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0