Hej igen!

Nu var det riktigt längesedan jag skrev något här.
Resan till Västmanland var grymt kul och kall. Det var väl minus 10 grader jämt där. Jag som är van vid plusgrader frös konstant. Det var riktigt skönt att komma bort lite. Sen är det ju inte helt fel att bli ompysslad också, massa god mat, efterrätter jag inte ens kan namnen på, godis och massa kakor. Inte någon nyttig resa precis, men det hade vi inte räknat med heller.

Har vart en sväng i sälen och åkt lite skidor också. Synd att jag inte gör det oftare det är så grymt härligt!! Vi hade bara sol en dag, vilket var lite tråkigt men vi var nästintill ensamma i backarna sista dagarna! Gud vad jag vill åka tillbaka!! Får vänta till nästa vinter...
Lägger in en liten fulbild på mina vänner :) Jag fotar så jag finns inte med på bild..

image61
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0