Månag 28/4

Inte många dagar kvar till maj nu. Redan! Tiden går sjukt fort, känns inte längesedan det var jul!
Men jag välkomnar våren och värmen, solen och fågelkvittret (trots att det stör mig lite på morgonen men det är inget mot min snarkande bror). Jag älskar att man kan äta mat ute i trädgården, inte behöva använda strumpor (riktigt skönt att slippa sortera dem efter tvätten också!!) Äta glass utan att frysa ihjäl, ja gud vad mycket bra saker det finns med vår & sommar!! :)

Ska försöka åka in till stan någon dag i veckan och köpa en ny bikini (ska antagligen bada på fredag!!!) och lite nya vår skor! Behöver verkligen "vardags" vårskor. Har flera stycken man kan ha på fest eller på stan, men inga som är riktigt bekväma slänga-på-skor att ha hemma vid och om man ska gå lite mer än vanligt. Alla mina jag hade förra året är antingen trasiga eller inte vita längre.

Ligger just nu och kollar på America's got talent, inte det bästa tv-programet som finns direkt. Vissa är grymt duktiga på sin grej, men oftast är de verkligen inte värda att vinna massa pengar för de konstiga grejerna de gör. Oftast går alla barn vidare för det är så elakt att rösta ut dem direkt, massa lustigkurrar går också vidare för att de är underhållande inte för att de har någon talang. Jaja. Jag ska inte bli upprörd över det här jag kan ju byta kanal.

SKa kolla på 100 höjdare innan jag somnar hade jag tänkt mig, brukar vara ganska kul. Det börjar strax så ska nog gå och borsta tänderna nu så jag är sovklar. :)
God natt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0