22:02

Klockan är mycket för mig som skall gå upp 05:30 imorgonbitti. Men men, hinner ändå sova några timmar.

Träningen idag blev minst sagt misslyckad. Vi satt och vänta på instruktören som inte behagade komma utan hellre befann sig på hemlig skidort.. 
Personalen sa åt oss att vi kunde gymma istället, jag kan inte gymma!
"Uppvärmningsmaskinerna" är väl Ok, de man spring/cyklar på är roligast, men inte i mer än 15minuter. Själva styrketräningsmaskinerna förstår jag ingenting av. De är roliga tills man förstår att man gör helt fel och tillslut kommer fastna i någon obehaglig ställning om man inte ger upp på direkten.
Vi kom fram till att vi max kan ha brännt 150kcal efter 1 timme i gymmet. Ovärt!

Har haft en mycket trevlig kväll med A. Han är brun som en pepparkaka och har massa roliga saker från Thailand att berätta. Jag är vit som ett kopieringspapper och har inga roliga upptåg att berätta om. När jag berättade lite roliga saker jag vart med om så frågade han om det inte hänt något kul alls i Sverige när han vart borta. Har jag ett så tråkigt liv? Får nog se till att ändra på det. Snart.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0