Alla Hjärtans dag.

Idag är den dagen på året man ska gå hand i hand i solskenet med någon man gillar. Man ska berätta hur mycket man älskar varandra och gärna ge varandra små presenter i hjärtformade askar. Inte är jag bitter inte. Men det hade vart trevligt med en puss på kinden och några fina ord.. Men från vem?

Fast på ett sätt är det bra, för gud vad besiken jag skulle bli om jag hade förväntat mig någonting idag och inte fått det. Så det kan bara bli en överraskning om någon tänker på mig idag!

image17


Gårdagen blev bättre än förväntat. Solsken och vänner. Kan det bli bättre?
Längtar till det blir riktig vår. Visst solen skiner, men den riktiga värmen har inte kommit än och gör väl inte det än på några månader. Men jag längtar ändå. Riktigt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0