Äntligen fredag. Igen!

Då är det fredag igen då! Härligt!

Skall till läkarn vid 12, går nog jättesnabb, hoppas jag i varje fall.  
Efter det funderar jag på en liten shopping sväng. Har ett presentkort på guldfynd, skulle vilja ha ett par "vardags-örhängen" alltså inga stora grejer, men ett par som är fina men ändå diskreta. Det borde de väl ha. De har världens sämsta hemsida så man kan inte kolla över vad de har på nätet heller. Segt.

Filmen igår I now pronounce you Chuck and Larry var inte direkt den bästa jag sett. Överdriven och fjantig, men den var samtidigt ganska mysig. Handlade om fördomar, först hade nästan alla svårt för homosexuella och sen var alla deras fördomar som bortblåsta. Visst budskapet var fint, men man tar det inte speciellet seriöst, tyvärr.

Nu ska jag klä på mig.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0