Äntligen fredag.


Simningen imorse gick utmärkt. Får dock riktigt ont i händerna konstigt nog. Känns som träningsvärk i dem nu, om man nu kan ha träningsväk i händerna?!
Blev lite stressigt i slutet eftersom vi planerat att ducha, klä på sig, sminkning och hårföning skulle ta en kvart. Tog lite mer än en halvtimme, som tur var hann vi in till stan i tid. Utan att behöva prioritera bort något.

Ett par grannar var här innan och sa att ett par skumma typer beställt kreditkort i andra grannars namn. De hade visst vart i vår brevlåda och hämtat något. Skumt. Pappa ska polisanmäla dem eftersom de beställt kreditkort i hans namn också. Men vi trodde att det bara var kortföretaget som gjort fel.. Usch vad jag inte gillar sånt. Man vet ju inte alls vad de mer kan ha gjort!! Vi ska nog skaffa en låst brevlåda så det blir krångligare att ta något där ifrån.

Ska iväg på steppass snart, fast måste nog äta något innan jag åker. Ska på tjejmiddag ikväll och äta vegetarisk lasange (jag som bestämt) men borde försöka få i mig något ordentligt innan träningen ändå så att jag orkar hela passet. Kanske några köttbullar från igår, inte så tokigt. :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0