Bokrea

Körskoleläraren sa faktiskt att jag blivit bättre än förra veckan. Härligt! Känns som om jag kanske kan få det där förbaskade körkortet någon gång! Visst det kommer ta några månader men jag är betydligt mycket bättre nu än i höstas, skönt!

Tog en liten sväng förbi bokrean innan jag cyklade hem. Blev 5 böcker. Alltid trevligt att ha något att läsa, jag ger upp ganska lätt när det gäller böcker men dessa verkade bra!


Alyssons skor av Margret Leroy


Maskrosungen av Sandra Gustafsson


El Choco av Markus Lutteman


Såld av Matasja T. & Vera Efron


Sista chansen av Marian Keyes

Böcker är något jag inte brukar lägga mina pengar på. Brukar bara inhandla en par inför sommarsemestern eftersom det är underbart att ligga på stranden med en bra bok. Sommar känslor!!  
Ska nog förbi rean någon mer dag med mor min, hon brukar veta vad som är bra.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0