Dagens inköp.

Sådär ja nu har jag fixat lite bilder på mina nyinköpta kläder. Inget som är så utstickande utan bara lite nya basplagg för det behöver man ju också.


Här är ett linne med djup urrigning i ryggen från H&M 129kr, kan användas jämt. Känner på mig att jag kommer använda detta till Allt! :) Gillar kläder man kan ha till både vardag och fest!


Två olika par jeans, båda från GinaTricot. (Jag hittade inga svarta men de är mörka så de får duga.) Blev förälskade i de första jeansen med dragkedja på fickorna, omarion 499kr. De andra är lite mörkare och heter Osanna kostade 399kr. På mittenbilden har jag en vanlig svart t-shirt som är lite längre än vanligt, kostade 69kr -också från H&M.

Sist men inte minst en turkos kofta, också denna från H&M för 149kr. :)

Kommentarer
Postat av: Lena Panth

Snyggt!

2008-02-20 @ 20:49:08
URL: http://lenapanth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0