Det var det jobbet det.

Chefen ringde nyss och sa att jag inte kan jobba kvar om jag måste gå till min psykolog varje vecka. Han har tydligen fått för sig att jag skall kunna övertyga henne om att jag ska kunna gå på kvällarna istället!!? För jag tror verkligen hon vill jobba kvällstid för att jag ska kunna jobba. 
Jag får gärna jobba som timvikarie, får se om jag ens vill det.. Jag menar, inte kommer jag vilja att de ringer på morgonen och man får kuta till jobbet för att göra det som de andra inte hinner göra..
Lovade att jobba på måndag ska bestämma tills dess om jag vill jobba som timvikarie då.

Är väl egentligen inte 100% redo att börja jobba heltid ändå. Sen är det väl bättre att ha ett jobb som man kommer trivas med, inte bara känna sig stressad över. Men jag tycker ändå att det är lite märkligt att man inte kan gå ifrån 1½h en dag i veckan. Jaja.

Är sjukt förkyld idag, inget kul! Näsan gör ont så svullen är den! Sjukt!
Funderar på att ta en promenad i det fina vårvädret vi har idag, om man pälsar på sig ordentligt så borde det inte vara så kallt heller.

Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0