Första dan på jobbet.

Kan inte påstå att jag tyckte det var kul. Men man kan ju inte ge upp efter endast en dag. Eller? Jag vet faktiskt inte om jag klarar av det, inte just nu.
Usch vad jag känner mig värdelös.

Jag mår verkligen skit, jag vill inte. Jag vill att allt ska vara bra, att jag ska må bra och att jag orkar med allt.
Men så är det inte.
När kommer jag bli den där glada tjejen igen som tar motgångar med en klackspark?

Jag vet att det aldrig kommer bli så men jag hoppas allt kan bli som innan. Jag orkar inte detta mer.
Usch vad jag är ledsen idag.



Kommentarer
Postat av: L

Lycka till på jobbet imorron, lovar att det blir bättre då!

2008-02-21 @ 17:23:42
URL: http://rockandrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0