Fredag kväll.

Nu har jag duchat och klätt på mig rena kläder. Man känner sig så mycket piggare då!!
Väntar på att min vän kommer hit så ska vi äta kyckling innan vi ev drar in till stan. Blåser som tusan ute så det kan hända att vi stannar inne under filten framför tv:n. Spelar ju egentligen ingen roll vad man gör bara man har trevligt!


Någon har ju beställt kreditkort i pappas namn, han har polisanmält det. Idag kom en faktura på 40 000:- som någon handlat för!! Och vi vet inte om de har fler kreditkort i pappas namn!!
Jag blir så arg och ledsen, stackars pappa han tycker detta är jättejobbigt och det kan man ju förstå! Idioter, usch vad jag hatar folk som inte kan se skillnad på ditt & mitt!

Nu ska jag borsta håret och städa lite här hemma!
Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0