Hemma igen.

Svängen på stan gick utmärkt!
Mycket bättre än förväntat. Det betyder att min plånbok tog lite förmycket stryk, men vad gör det när man är nöjd med inköpen!? 2par jeans, ett linne, en t-shirt och en kofta. Sen blev det vax, hårspännen och hårfärgning också. :)

Har slarvat med maten idag. Orkade inte äta lunch innan jag åkte så det blev ett päron på vägen.
Var sjukt hungrig när jag kom hem så det blev en ordentlig kvällsmat med ägg och nyponsoppa och mackor. Gott!
Måste laga mat till lunchen imorgon också, pastasallad med kyckling tror jag det blir. Det borde bli gott och det håller man sig på ett tag också! Måste ju orka hela dagen på jobbet imon! :)

Bilder på dagens inköp kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0