Läggdags.

Är alldeles strax dags för läggdags för min del, ska trots allt vara på jobbet klockan 7.00 imorronbitti. Måste gå upp vid 5.30-5.45 så jag kan inte gå och lägga sig speciellt sent. Jag måste verkligen sova inatt. Har svårt för att sova till och från, jobbigt för innan sov jag som en stock. Jämt.
Är lite nervös för att jag inte ska klara av att jobba och komma in i rutiner igen, men jag hoppas det kommer gå bra!

Har ivf lagat lunchen tills imorgon. Pasta med äpple, rödlök och lite bacon blandat med cream fraiche (för att det inte ska vara så torrt och så att äpplebitarna inte ska bli bruna.) Hoppas det kommer smaka gott!

Vi hörs imon. Då kommer även lite uppdateringar om hur första dan på jobbet gick! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0