Lite gladare.

Tack för den gulliga kommentaren L, den värmde!! Ska försöka se på det lite mer positivt så blir det nog bra. :)

Har sovit en stund, jag är inte van att vara igång flera timmar. Är fortfarande trött, men jag hoppas jag somnar tidigt idag och kan sova längre stunder utan att vakna inatt.
Skulle egentligen träffa en kompis idag men jag orkade inte. Jag hatar när jag inte orkar vara med vänner de är de bästa jag har, ändå så prioriterar jag bort dem för att sitta hemma och tycka synd om mig själv! Usch.

Är lite frusen idag också eftersom det regnade när jag skulle cykla hem, 40minuter i ösregn är inget kul. Ska nog ta och göra mig en kopp thé nu och krypa ner under täcket och titta på Från A till Ö. Jag älskar Hedvig, kallade mig själv för Hedvig när jag var liten hon har alltid vart min idol! :)

image25

Btw idag kommer en av mina bästa vänner hem från Thailand! Äntligen, har saknat honom så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0