Måndag!


Kunde inte sova inatt var så orolig och hade ångest inför jobbet idag. Ville verkligen inte.
Jag tror det blir bättre när man kommit in i rutinerna och får egna områden. Idag gick det ändå hyffsat, det gick snabbt och jag hittade. Det var sol och uppehåll! Skönt!!

Pratade med chefen om att jag måste fortsätta gå hos min psykolog, så en dag i veckan kommer jag inte dela post utan bara jobba på kontoret. Härligt värre att ha rätt ut det, han är verkligen jättetrevlig och sa att han tyckte att jag inte skulle ha sån press på mig. Känns jätteskönt att ha en chef man kan prata med!
Nu hoppas jag att allt löser sig och att jag kommer klara av att komma in i "verkligheten" igen och inte bara gå hemma och må dåligt av att ha saker att göra.

Nu ska jag ducha och klä på mig. Helt genom svett efter en dag på jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0