Måndags fika.


Vart i stan och fikat med X idag.
En kladdig onyttig choklad-vanilj-mandarin paj/kaka. Sjukt god. Ack så onyttig.

Är så arg på mig själv, varför låser sig allt? Jag kan inte ens säga det jag planerat att säga ända sen vi bestämde att vi skulle ses i onsdags. Jag kunde inte ens se dig i ögonen när jag sa att jag inte ville prata om det.
Blir så ledsen på mig själv.

Jag kan inte ens fråga hur du mår, för jag inte vill berätta hur jag mår. Inte för dig inte än. Eller?

Måste jag ta med mig ett manus för att kunna berätta för dig hur jag egentligen mår? För det finns så mycket jag vill att du ska veta, så mycket jag vill dela med mig av, men hur ska jag kunna dela med mig när jag inte ens kan öppna munnen i din närvaro?
 
Jag vill skrika på dig samtidigt som jag fortfarande tycker om dig så och bara vill bespara dig på allt elände som du tyvärr är en del av.

Nej. Nu ska jag äta kvällsmat.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0