Melodifestival deltävling II

Melodifestival ikväll. Själva underhållningen på tv är mer en bortförklaring för att kunna träffa tjejkompisar och snacka skit än något jag gillar att titta på. Det enda som kan göra att jag fastnar framför det är Luuks roliga kommentarer och paus-underhållningen med Björn Gustavsson. Sen är det inte heller helt fel med plockmat och naturgodis.

Är så fruktansvärt trött på allting nu. Jag hoppas att det blir bra efter mötet på måndag, annars kommer mitt liv vara ett helvete tills på torsdag och det kommer jag inte orka. Usch. Jag vill att allt ska vara som det var i somras. Då var allt så mycket bättre än det är nu.
Nä nu ska jag vara lite positiv. 
Ska ju träffa min underbara vän nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0