Mys i tvsoffan

Legat i A:s soffa och myst hela kvällen. Välbehövligt!
Vi kollade på Rent hus, gud vad stökigt det var! Jag förstår inte hur man ens kan gå in i en sådan lägenhet! Fy! Jag dammsuger och städar en gång i veckan och det är ganska lite, men denna snubben hade nog inte städat på sisådär 5år!! Undra om han håller det städat och fint fortsättningsvis eller om det blir kaos igen..!?

Vi kollade också på Hitman, mycket bättre än jag trodde den skulle vara. Är ju trots allt baserad på ett Tv-spel! Lite svårt att hänga med hela tiden, men huvudsaken är ju att den slutade bra och att det fanns några snygga skådespelare! :) Olga Kurylenko & Timothy Olyphant, kanon bra skådespelare dessutom!




Nu ska jag sova eller först blir det nog ett kapitel i min nya bok Såld.
Take care!
 

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godnatt hoppas du sover gott :)

2008-02-27 @ 23:21:15
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Katti

Har aldrig sett den :) tyckte filmen verkade lite töntig..mysigt dock att ligga med ngn man tycker om :)

2008-02-27 @ 23:27:08
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0