Nya frisyren

434621-23
Jag kan väl inte påstå att jag är världens bästa fotograf, eller modell. Jag sjunger på kortet, fast det ser ut som jag gör värsta posen.HAHA. Men här är ivf bilder på min nya frisyr. Okej luggen syns inte, ska vara en snelugg där någonstans.. Kan lägga upp bättre bilder någondag då jag fixat till frisyren.
Blev nöjd. Innan var håret så långt, tungt och tråkigt.
Tänkte inte klippa av så mycket, vill kanske egentligen spara till lååångt hår... men när jag väl satt hos friören så blev jag helt plötsligt säker på att det var kort hår jag ville ha. Det slog om på 2sek. Så nu är det kort igen.
Ska försöka lägga i en färgning och slinga det till helgen. Vill ha det lite mörkare, nu ser det nästan blont ut i luggen.

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag tycker att det såg fint ut! :)

2008-02-20 @ 10:32:56
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0