Onsdag.

Intensivpasset igår gav mig en härlig träningsvärk idag. Jag kan inte förstå hur gubbar 60+ kan ha så bra kondition! Medan jag står högröd i ansiktet och nästintill skriker efter vatten & frisk luft så springer gubbarna omkring utan det minsta tecken på ansträgning. Jag förstår inte.

Mina armar blev inte direkt gladare efter simpasset imorse, men nu får de vila i över ett dygn! Måste lära mig att strecha bättre, är fruktansvärt dålig på det, det är ju sjukt tråkigt! Kanske blir träningsvärken bättre, eller mindre, om jag anstränger mig mer med strechingen. Hmm.

Vi åt frukost på stan efter simningen, varför är det så sjukt mycket godare att äta ute? Om jag hade råd skulle jag äta ute varje dag. Men lite i att det är så gott är för att man inte behöver anstränga sig själv. Inte stöka fram allt, tillaga det och framför allt så behöver man inte städa efter sig! Grymt skönt!

Btw. Blev ingen semla igår, bakade dock parfait. Misslyckades lite med att vispa äggvitan. Men den blev riktigt god ändå. :) Och fin.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0