Pyssla-om-mig-själv-tid

Inte gjort något vettigt alls i eftermiddag. Orkar inte träna med min snoriga näsa och tilltagande huvudvärk. Det är så irriterande att vara "halv" sjuk. Egentligen att vara sjuk överhuvudtaget, men nu kan jag inte ens tycka synd om mig själv eftersom jag inte är riktigt sjuk..

Har lagat potatismos & ungsfalukorv idag, tyvärr är det en sådan rätt som är god första tuggan & sen mest tråkig i konsisten utan någon rolig smak.
Dock älskar jag potatismos, men det blev inte så bra, tror det beror på att jag gjorde det med elvispen. Blir inte lika bra som när man använder en stöt.
Jaja, mätt och belåten är jag nu i varje fall!
Har ätit chokladbollar också, de var goda och hemgjorda :)

Nu ska jag fixa mina allt för buskiga ögonbryn och måla mina naglar, är allt värd lite pyssla-om-mig-själv-tid nu! :)
Sen ska jag nog krypa ner i min alldeles för lilla säng och kolla på - I now pronounce you Chuck and Larry. -












Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

haha den är bra!

2008-02-28 @ 19:20:41
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Sandra

Låter som en mysig kväll!

2008-02-29 @ 00:27:45
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0