Sådan är du av Ann Petrie

"Vågar blir ständigt kära i kärleken, och du drömmer om den fullkomliga kärleken och innbillar dig att du kan överföra sagans episodiska romaser till verkligheten."

Än så länge stämmer det. Men hör här;

"Alla dina pengar lägger du på kläder, smink och kroppsvård. Skönheten är nödvändig för ditt välbefinnande, och du avskyr allt fult och vulgärt."

Visst jag gillar inte fula saker, men det gör väl ingen?!
För det som är fult för en kan vara snyggt för någon annan. Så det stämmer väl, men jag lägger inte ner Alla mina pengar på kläder, smink och kroppsvård. Jag köper enbart kläder när jag verkligen måste ha dem eller hittar något som jag bara måste ha. Men det är verkligen inte ofta det händer!

"Du söker meningen i livet genom din partner"

Hmm, jag hoppas inte detta stämmer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0