Sista dagen.

Jaha så vad ska man göra på sista lediga dagen? Ska börja jobba imorgon. Klockan 7.00 ska jag vara där, nervöst men kul. Tror jag kommer klara av det. Jag hoppas jag gör det.
Ska på inlärning i 3 dagar sen ska jag vara ledig 6 dagar innan jag börjar på riktigt, om jag klarar av de tre första dagarna då vill säga.  Håll tummarna för mig!

Så idag ska jag njuta av ledigheten. Ska på möte med min psykolog vid lunchtid idag, efter det tänkte jag att jag är värd en sväng på stan innan träningen. Behöver ett par nya svarta jeans, hittar aldrig några som sitter bra... Så idag ska jag ge det ett nytt försök.
Behöver lite snygga t-shirts också, men jag tycker aldrig det finns några som sitter Ok. Tråkigt.
Borde ivf hitta en hårfärgning jag vill ha, vill ha en med lite slingor i så det inte ser så tråkigt och onaturligt ut, mitt hår har ganska många nyanser av sig självt och det gillar jag. :)

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0