Sjukt trött

Vaknade för drygt en timme sedan. Bakfull och trött.
Skulle bli en mycket lugn kväll igår, men vi ändrade oss när vi väl klätt oss och åkt in till stan.



Hamnade på en klubb i stan som visst hade Playboy tema. Haha. Tjejerna  gick runt i BH och trosor med jättekaninöron och en liten svans. Killarna gick omkring i morgonrockar. Inte alla som tur var men det var en hel del.
Jag är rädd för djur, särskilt vilddjur. Kaniner utanför burarna är lite skrämmande.
Jag är lite för pryd för att ens kunna gå utklädd till bunny hemma i min ensamhet, men det är väl kul att vissa vågar freaka lite. Eller?! :)

Nu ska jag sminka mig och åka hem till en vän. Vi ska som vanligt ha tjejkväll framför melodifestivalen ikväll, vi ska baka lite innan och ta en promenad så det kommer nog bli en lyckad dag och kväll idag också!

Ni får ha det så fint.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0