Sleep time.

Har sovit sjukligt mycket det senaste dygnet. Sov ivf 5h igår på dan - borde inte kunna somna så lätt sen på kvällen men vid 11 igår sov jag som en stock och gick inte upp förrens halv 11 idag! Så idag har jag vart ganska seg, men också riktigt utvilad!
Egentligen är det ju ganska positivt har sovit dåligt sen i julas, man märker att allt börjar bli bättre. Innan somnade jag varje gång jag la huvudet på kudden eller innan huvudet nuddat kudden. Gud vad skönt det skulle vara om det blev så igen. Hoppas hoppas.
Har tom börjat tycka att det kan vara skönt att sova själv nu! Man får ta hur mycket plats man vill och väcks inte av någon som ligger och snarkar brevid.

image10Helst ska man sova med minst 4-5 kuddar. Det är mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0