Söndag igen.

Känns inte som om det var särskilt längesedan det var söndag sist. Vart tar alla dagar vägen egentligen? Känns inte som man hinner med någonting alls.. Särskilt inte när man jobbat lite.

Gårdagen med tjejerna var mycket lyckad. Promenaden blev inställt med omedelbar verkan eftersom det blåste storm ute, dessutom var det svinkallt. Det blev potatisgratäng och kött. Morotskaka och smothie & massa naturgodis. En riktig heldag&kväll med tjejmys alltså! Underbart. Tänk att vänner kan göra en så glad!

Vi satte ihop Ikeamöbler och M försökte lära mig lite bilmärken, vilket gick uruselt. Jag kan inte se skillnad alls på bilar, inte vet jag hur en Audi ser ut te x. Får väl ta och lära mig det någon gång.

Nu ska jag klä på mig och försöka hitt på något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0