Söndag.

Vaknade först klockan 10 imorse. Skönt att sova ut!
Frukosten bestod av rostat bröd och björnbärsmarmelad. Sjukt gott. Riktig söndagsfrukost.




Ska försöka rensa ut mitt gamla skrivbord så jag kan slänga det sen. (eller rättare sagt skänka till ngt ställe som vill ha det)
Jag hatar att jag har så mycket saker som jag inte har någon användning av men inte kan med att slänga. För vad gör en jojjo - som jag fick i födelsedagspresent för 10år sedan, en samling suddigummin i form av Disney figurer och gamla födelsedagskort i en ny rensad skrivbordslåda?
Inget, ja vet. Men jag kan bara inte slänga det. Jag kanske kommer sakna dem jättemycket om jag slänger dem. Eller inte, men det tar emot. Jag kan bara inte slänga det. Inte än.

Ska träna core vid 3 idag. Skönt att göra något vettigt på söndagar annars blir det bara att man sover bort halva dan och resterande halva går ut på att vänta på att det ska bli kväll så man kan titta på tv eller någon film.
Jag har alltid hatat söndagar. Jag tycker att söndagar är mycket värre än måndagar. Söndagar går bara ut på att fördriva tiden tills det att det blir måndag. Usch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0