Sovit gott!

Drog ner min rullgardin igår och drog för gardinerna för att det inte skulle bli ljust på mitt rum när solen går upp, och det funkade utmärkt! (Det brukar vara ljust på mitt rum jämt eftersom jag har en lyktstolpe precis utanför fönstret..) Men idag var det kolsvart!
Vaknade bara 3gånger inatt och sov ända till 09.20!! Skönt! Känner mig utvilad och glad idag!

Skönt att jag inte ska jobba idag, regnar här. Inte så kul att vara utomhus och frysa en heldag. Lär ju få vara med om tillräckligt många sådana dagar när jag börjar på riktigt nästa vecka!

Idag är det inte mycket planerat.
Skall till körskolan och bli en grym bilförare.
Laga middag.
Träna kiBox.
Ev färga håret.

Annars ska jag bara ta det lugnt! :)
Härligt va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0