Stan. Staden.

Vaknade tidigt idag, trots att jag kom hem sent igår.
Härligt!
Gått på stan hela för middagen. Handlade Inget! Jag hittade verkligen ingenting som jag verkligen ville ha. Blev lite sugen på en t-shirt, men den kändes lite för vintrig. Det ska ju bli Vår nu!
Var ute efter ett par nya svarta jeans för de paren jag har är så tråkiga i färgen. Men inte ens det fanns. Okej det fanns massa svarta jeans men jag vill ha några som inte ser likadana ut som de jag har.
Funderar på att åka till Lager imon. Bara för att. Men antagligen hinner jag inte det.
Jag vill ha något Nytt!

Eller jo jag handlade nagellackbortagning. Yippey.
Tog bort det knallröda och ska måla ny färg. Undra vilken det blir denna veckan? Någon av dessa tror jag. De är tråkiga att måla på men är riktigt söta på.


image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0