Tur i oturen

Cyklade till körskolan idag och ställde min cykel fint och ordentligt i cykelstället, och låste cykeln. När jag skulle hämta den så var låset uppklippt, bromsarna avklippta och ena pedalen avsparkad.
Argt tog jag bussen hem för att äta lunch innan jag skulle till frissan.

Tappade ett rått ägg i golvet, självklart gick det sönder. Ägg har en riktigt jobbig konsistens särskilt när man måste torka upp det..
När maten väl var klar och jag skulle äta så tappade jag ut hälften av min mat på golvet! Vad är det med mig idag! Så det blev en liten måltid. Tur att maten inte var särskilt god. Pasta & kalkonsås. Börjar tröttna lite på det.

Tvingade min bror köra för att hämta cykeln på bilen för att få hem den. Men när vi väl skulle hämta cykeln så såg jag att cykeln jag trodde var min var någon annan stackare som har en likadan cykel som jag. Min stod två cyklar bort fin och hel. Härligt för mig, dock synd om stackarn som har en trasig cykel.
Slutet gott allting gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0