Call me.

Jag älskar att prata i telefon men jag hatar att ringa. Jag hatar verkligen att ringa. Jag har inga problem att ringa till vänner eller familjen, men när det kommer till företag eller myndigheter tar det stopp. Det går bara inte, jag skjuter upp alla samtal jag måste ringa tills någon annan kan göra det åt mig eller någon ringer till mig. Egentligen borde inte detta var särskilt jobbigt, för vad kan hända? Telefonen kan faktiskt inte äta upp mig och personen i andra änden kommer nog inte kunna nocka mig eller begrava mig levande. Ändå är det sjukt jobbigt.
Jag ska ta mig i kragen och ringa de där samtalen jag måste ringa, fast inte nu. Det gör jag imorgon, eller dan efter i morgon eller...

Nu ska jag in till stan och shoppa lite nya träningskläder. Kanske kan få mig på bättre humör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0