Jag vill också.

Vad är det som är så svårt, varför är det så svårt att glädjas med andra? Varför kan jag inte bara vara glad för att andra har det bra, vara glad över att något bra händer någon annan. Vad är det som är så svårt, det är egentligen jättekul att andra runt omkring har det bra och har något att riktigt glädjas över. 
Ärligt talat hade jag inte tyckt att det var kul om någon blev besviken på mig bara för att jag hade det bra. Men just nu har jag inge glädje av att en av mina bästa vänner ska utomlands och sola, bada, festa, dyka och upptäcka världen och livet. Jag vill med! Ett kort är lixom inte lika roligt som att faktiskt vara där och upptäcka allting själv.
Jag vill också ha lite flyt. Fast man ska inte klaga, verkligen inte. Jag ska verkligen inte klaga.
Jag ska vara glad för din skull - Jag lovar, jag ska försöka. Det är ju trots allt inte för resten av livet du ska vara där. Som tur är. För jag kommer sakna dig. Om jag är snäll kanske jag kan begära att du shoppar lite åt mig med när du ändå ska iväg :) För då blir det ivf kul när du kommer hem igen. Och det är ju bra.
Nää, jag ska faktiskt unna dig detta- det är du värd. Egentligen vet jag det. Du får ha det underbart och sola lite åt mig med, så ska du få ett nytt ljus av mig när du kommer hem igen.

434621-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0