Tuva

Blåste fruktansvärt när vi skulle hem från träningen idag. Vi missade två bussar när vi skulle hem bara för att vi inte trodde att vi skulle tajma dem ändå. Gud vad vi skrattade när det regnade och blåste så det gjorde ont på oss och vi precis gått förbi busshållplatsen och bussen åker förbi oss. Skrattade så det gjorde ont i kinderna, vi hade inte direkt turen med oss idag. Vi fick gå till spårvagnen istället. Kallt och uschligt. Som tur var lyckades jag tigga till mig lite skjuts så jag slapp gå från spårvagnen och hem. Men gud vad skönt det var att komma hem och ta en varm lång dusch & dricka varmchoklad!

Varför får stormar namn? Om de nu måste ha namn, varför så fåniga? Per, Tuva, Gudrun.. Jag förstår inte. 
Vem har kommit på detta?

Hoppas det inte blåser eller regnar imorgon. Då vill inte jag gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0