Tv400

Varför är jag besatt av massa läskigt dåliga tv-program? Jag kollar inte på några klassiker utan enbart på riktigt skräp. Tv400 är min favorit Tv-kanal. Jag är inte stolt
Jag älskar när man inte behöver följa en serie eller tv-program för att förstå vad det handlar om. Man ska kunna sätta sig framför tv:n och bara slötitta, det gillar jag.
Lyxliv med pappas plastkort, Jordan & Peter: den nakna sanningen, Bridezillas, Ocensurerat, Playboy Mansion och min favorit Stygga flickors klubb. Jag ska säga upp Digital-boxen...Snart. Kommer att bli svårt att gå tillbaka till skogsTv igen, nu har man alltid något att kolla på när man har tråkigt... 1 2 & 4 har ju inte så roligt utbud, jag får nog skaffa en ny hobby. Kanske börja virka eller sticka. Någon som vill ha en mössa kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0