16:42

Ser i min spellista att jag spelat Jag är en vampyr av Markus Krunegård 74 gånger. Ojdå. Kanske borde lära mig att variera mig! Fast Potential breakup song med Aly & AJ leder fortfarande med 87 uppspelningar..

Ska alldeles strax iväg till tjejmiddagen/kvällen/natten men har visst lovat min bror att köpa öl till honom. Får väl hålla vad jag lovat. Hatar att gå på systemet bara, känner mig som en brottsling trots att jag får vara där och får köpa precis vad jag vill. Kommer nog aldrig gå över, jag är alltid nervös inför konstiga saker. Typ som på spårvagnen om det kommer en kontrollant trots att jag vet att jag betalat så blir jag helt hispig. Eller när man ska flyga och ska gå igenom de där metalldetektorerna eller vad det är. Jag blir jättenervös trots att jag inte brukar gå med pistol eller kniv ^^ 

Nu vill min bror åka.
Ha det fint!

Pussa


Kommentarer
Postat av: Alfahanna

Markus Krunegård är ju fantastisk. Men jag känner mig lite som en vampyr som till sist kommer ha sugit ut allt ur låten, så ofta som jag lyssnar på den.

2008-03-19 @ 11:55:09
URL: http://alfahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0