7-18

Jag har jobbat i 11 timmar idag. Kul? Nej! Vill jag säga upp mig? Ja. Har jag ont i kroppen? Ja. Får jag åtminstonde bra betalt? Nej.
Usch vad jobbet suger.
Börjar 8 imon, det är ju bättre. Skulle kanske få hjälp imon med då kanske jag slutar lite tidigare och det är ju bra!!
Ska nog ta och söka lite nya jobb, för detta kommer jag aldrig palla med. Inte 5 dagar i veckan ivf, man får ju inget fritid, det kommer bara göra mig ledsen.

Alltså har denna dagen gått utan att jag gjort något kul alls. Tappade förresten cykeln på min fot så jag har ett - inte så stort utan bara djupt jack i foten, som börjar bli blå. Nej nu ska jag koka mig en kopp thé och se om vi inte har något gott & riktigt onyttigt hemma som jag kan trösta mig med.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0