En måndag på stan

Hittade massa kläder i stan idag, kläder jag inte alls vill ha.. Suck. Blev inte mycket inhandlat.
En skjorta från Carlings, en kofta & en tröja från Gina Tricot. Lägger upp bilder imon eller något :)

Köpte ett nagellack (ljus rosa) och en grej som skall hindra naglarna att spricka. Tror inte det funkar så bra utan beror mer på vad man äter och hur man sköter dem i övrigt, men det är värt ett försök!  

434621-49

Min vän klippte håret på en hårstudio där de lär upp frisörer. Alltså var det ingen "riktig" frisör utan en som skall bli, det blev kanon fint. Men det tog 2 timmar!! Okej om man färgar håret eller slingar det, men inte om man bara ska klippa det. Frisören klippte typ ett hårstrå i taget, tur för mig att det fanns massa skvaller och modeblaskor att underhålla sig med!

Vi tänkte träna vid 16, men eftersom vi trodde att klippningen skulle ta 30-45minuter så fick vi träna vid 18 istället. Ett inte så roligt Medelpass, men men, nu har jag tränat ivf!

Nej, nu ska jag pyssla om mina naglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0