:)

Klockan är redan halv 1! Gud vad tiden gått fort, även fast jag inte haft kul :P
Kollat lite på olika jobb som jag kanske ska söka, får se. Vet inte riktigt vad jag vill göra egentligen.. Men jag vet att jag inte vill jobba heltid som brevbärare ivf!
Jaja.
Nu ska jag ner till byn och inhandla lite vin inför helgen, jag som är jättedålig på viner.. Det är lite som ett lotteri, ibland väljer man rätt och ofta fel :P
Ska kolla på hårfärgningsmedel också, ibland älskar jag min "nya" hårfärg men ibland ser den helkonstig ut. Får se om det blir ny hårfärg inför helgen eller inte.

Hämtade TUR-mässan biljetterna hos min vän igår. Han är så söt. Skrivit vilket utställningsställe han ska jobba i så jag & mamma kan komma och hälsa på! :) Klart att jag ska hälsa på honom, han jobbar för Toyota så förra året hade de racerbils simulatorer som man fick köra. Det ska jag göra om de har de i år också! Roligt!

Fick reda på att min morfar & mormor skulle komma hit nästa vecka! :) Har inte träffat dem på länge! Ska bli kul att de kommer hit. Då blir det restaurangbesök, utflykter och shopping. Me like!
Mamma ville att hon jag och mormor skulle åka på någon bussresa någonstans. Det kan ju vara kul! Vi ska spana lite på TUR-mässan i helgen! 

Jaja, nu ska jag gå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0