Filmkväll

Vart hemma hos en vän ikväll och kollat på film, ovanligt va!!? Vi kollade på Irene Huss den nyaste Den krossade Tanghästen själva filmen var bra, men vissa skådespelare var sjukt dåliga. Jag kan nästan göra det bättre, men bara nästan. Jag gillar svenska filmer, man behöver inte anstränga sig med att läsa texten och så brukar inte storyn vara särskilt svårbegriplig. Me like!! Hatar när man efter att ha sett en film ha massa funderingar kring vad det egentligen var som hände och vad filmen gick ut på.. haha

Vi kollade på Hundtricket också, fast jag sov typ hela filmen så nu är jag pigg igen.. Fast jag borde verkligen sova nu så att jag är pigg imorgon, vill inte sova bort hela helgen!! Fast jag har lång helg, är ledig på måndag, så skönt!! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0