Fredag kväll.

Har fortfarande inte fått mitt simkort till min mobil! :( Men fick låna ett kort av en kompis som hade fått ett på stan, så jag har ivf ett nummer nu. Skönt att kunna nå folk när man vill! Men helst vill man ju ha sitt riktiga nummer!

Hårfärgningen blev bra, men mörk! Okej det stod mörkbrunt på förpackningen, men det är nästan svart på vissa ställen. Det är fortfarande lite slingor i håret eftersom det var så stor skillnad innan, men det är bara bra tycker jag så det inte ser så onaturligt ut!

Ska ta och packa lite kläder och andra saker inför ikväll.
Hoppas ni får en lika trevlig afton som jag ska ha för här planeras utgång!


Kommentarer
Postat av: Yaiya

Hej!
Jag har en liten fråga, som ajg skulle bli väldigt glad om du ville svara på; Har du något tips på en bra blogg?
Mvh, Yaiya

2008-03-14 @ 15:12:19
URL: http://yaiyastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0