Gårdagskvällen

Gårkvällen spenderades hemma hos en vän, hon har var och åkte skidor förra veckan så det var ett tag sen vi sågs. Det var mycket trevligt!
Hon hade massa roliga saker att berätta från sin semestertripp! Jag vill med åka bort!!

Vi kollade på Du är vad du äter, vi pratade om att anmäla oss dit. Jag borde verkligen få någon som ser över mitt matintag. Jag äter gärna lunch vid 15-16 tiden, så jag slipper äta kvällsmat sen. Det är inte bra att bara äta frukost och lunch/middag. Man ska äta lite och ofta inte sällan och mycket som jag. Fast jag försöker äta flera gånger om dagen, det går ibland, men jag fuskar allt för ofta. Jag är nog mästare på småätning. Lite nötter här, en kaka där, en banan nu, lite russin sen. Usch! Jag måste skärpa mig!

Jag ska skicka in en klagoanmälan (eller vad det heter) till Västtrafik, både i måndags och igår åkte bussen innan tåget kommit in på stationen. När det står på hemsidan att de ska passa varandra så ska de göra det i verkligheten också! Det är inte kul att gå hem i regnet på kvällen, särskilt inte när man tror att man skall kunna ta bussen!!

Nu ska jag färga mitt hår!
Hoppas det blir fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0