Godkväll!

Har precis vaknat efter en liten eftermiddagsvila på cirka 3 timmar. Skönt! Gick upp vid 8 imorse trots att vi inte gick och la oss förrens vid 4 så vilan var välbehövlig!
Gårdagen var jättekul, vi lagade köttfärspaj och kollade på Så ska det låta. Peter Settman är så himla skön!
Blev en sväng på stan med, fast det var inte lika lyckat, de hade schlagerklubb igår dit vi gick så man tröttnade lite på musiken efter ett tag..Men dansade gjorde vi :P Åt på McDonalds mitt i natten när vi var påväg hem. McDonaldsmat är sjukt gott innan man äter det, sjukt äckligt efter! Haha 

Dagen har annars spenderats med att städa, möblera om och handla. Jag och pappa fick stå för detta, tror vi skrattade mer än det blev rent men det gör inget. "Hellre lite skit i hörnet än ett rent helvete" som man kan säga. :)

Nu väntar jag på att min vän ska sluta jobba så vi kan åka och köpa kycklingsallad, choklad, dricka och annat gott för att bunkra upp framför Melodifestivalen ikväll! :) Undra vem som vinner, känns som om vad som helst kan hända! Jag bryr mig inte så mycket om vem som vinner de flesta är duktiga och värda att vinna, men Frida hon får bara inte vinna!! Hade vart kul om Bengtzing vann, jag gillar henne.
Fast som sagt så spelar det inte så stor roll, vi har ändå ingen chans när det väl kommer till kritan ändå. Vi kanske inte ens klarar av att kvala in i år.

Nej, nu ska jag ringa och stressa på min vän!
Ha en finfin kväll!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ibland behöver kroppen lite vila :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-15 @ 18:57:30
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0