Hemkommen

Hemkommen från en mycket trevlig eftermiddag på stan.
Hittade ett par nya (billiga) hörlurar, vill inte lägga 200kronor på ett par som ändå kommer gå sönder efter några dagar/veckor. Så 39kronor var ett lagom pris, sitter bra och ljudet är välgodkänt. Hoppas de håller ett tag bara:)

Blev en salami/brie baguett på Franskacafet och självklart en rykande varm kopp thé. Gick en sväng på stan innan träningen, kollade lite vårkläder och skor. Hittade två par skor jag vill ha.

De första kostar 600 kronor och är från Vagabond. Söta, lagom höga (förhoppningsvis orkar man gå i dem länge..) Ser lite ut som tantskor från 80-talet :) De sticker ut lite men ändå ganska diskreta. Kommer nog inte köpa just dessa men några i stil med de här. Tycke det är dyrt med 600 kronor för ett par skor som man inte kommer ha ofta/jämt...
De andra är också från Vagabond , endast 400 kronor! De är riktiga vårskor som man kan ha jämt.. :) De är tunna och lätta, snygga & vita = Perfekt!
Men jag kommer hinna ändra mig 1000-tals gånger innan jag "slårtill" och köper nya skor.

434621-39434621-38

Träningen gick uruselt, har träningsvärk sen jobbet så vi gick på ett corepass för att träna mage-rygg. Övningarna var tråkiga och ledaren gjorde samma övning i typ 5 minuter innan hon bytte. Tråkigt & dåligt! Kass musik också! Trist när man verkligen är sugen på att träna!!

Nu ska jag äta lite av kladdkakan som blev över!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0