Ledig!

Härligt med en ledig dag såhär mitt i veckan. Saknar att vara hemma varjedag och bara kunna göra saker som faller en in, men man måste ju komma tillbaka till verkligeheten.. 

Vaknade vid halv 10, skönt. Har sovit ordentligt inatt somnade vid 11 igår. Har precis ätit en kanongod frukost med youghurt med banan & müsli och mackor med ost & skinka. Hur gott som helst! Det är så underbart att kunna sitta länge framför frukostbordet och läsa tidningen, slippa stressa och bara njuta.

Nu ska jag städa lite om jag orkar och klä mig!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Karina

Visst är det skönt att vara ledig? Jag är också det idag. Ska iof åka in till skolan och plugga sen. Vad ska du göra på din lediga dag? Ha det gott!

2008-03-05 @ 10:28:52
URL: http://fager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0