Måndag 17 Mars

Var uppe sent igår och planerade en liten tripp uppåt i landet över påsk. Ska hem till en kompis föräldrar och se lite av Sverige. Ska bli grymt kul!
Hon kommer från en liten By, alltså inte en liten stad utan en by. Det finns inte ens någon rondell. Spännande!
Jag har börjat fantisera att det kommer vara som i The village. Haha, så kommer vi som inkräktare i byn och allt blir kaos... Nää så farligt är det nog inte.

Vi har beställt tågbiljetter till klockan 6:02 på torsdagmorron. Kom på idag att min första buss börjar gå vid kvart i 6, så det blir till att fjäska med pappa så han kör mig till pendeln åtminstonde. Inte kan jag släpa allt bagage 20minuter till pendeln så tidigt på morgonen!!

Idag har jag inte gjort så mycket, tappade hakan när jag vaknade och det var/är helt vitt ute av snö. Och det snöar fortfarande. Det är ju aldrig snö här annars! Det som var vår igår. Jag gillar iof snö, jag Älskar att åka pulka. Fast det har jag inte gjort på lääänge nu.
Måste slänga lite kläder i tvätten nu, så att jag har lite rena kläder jag kan packa ner.

Ha en fin vinterdag.
Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0