Måndag

Härligt att vara ledig idag också! Vaknade vid 9 och har precis ätit en god frukost på mitt nybakade bröd! :)

Idag ska jag försöka ordna upp lite saker här hemma och sen blir det en sväng på stan med en kompis. Vill hitta lite nya vårtröjor, har inget kul alls. Bara massa mörkt och tråkigt, det är på tiden att man börjar införskaffa lite vårkläder! Ska träna vid 16 idag också. Ska bli skönt. Har inte tränat på jättelänge!

Måste fixa mina naglar också, de är helt förstörda :( Jobbet gör att de blir det, vet faktiskt inte riktigt varför.. Men händerna blir jättetorra av att få så mycket svärta på sig, då måste man ju tvätta händerna och om man inte smörjer händerna efteråt blir de helt torra och äckliga. Usch! Ska nog köpa lite oljor och så till naglarna idag. De kan inte se ut såhär som de gör nu. Ser helt förfärligt ut!

Jaja, nu ska jag klä mig.
Ciao.



Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205133484_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-10 @ 09:56:18
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0