Ny mobil

Jag strular verkligen till det mesta. Tappde min mobil på jobbet idag. Trillade med det klumpiga & tunga cykeln, trodde jag fick med mig allt när jag cyklade där ifrån, men min mobil är totalförsvunnen. :(

Så nu har jag spärrat den & gjort en förlustanmälan hos polisen. Det var inte det lättaste, telefonbolaget ville att jag skulle komma ihåg när jag sist laddade kortet, hur mycket pengar det var kvar, vilka nummer jag brukar ringa osv. Jag som har minne som en guldfisk, men det gick bra. Tur det, jag vill inte byta nummer alla har ju det gamla, dessutom är det bra!

Så nu har jag vart och köpt en ny, fin och rosa mobil. :) Behövde en ny, men det hade vart bättre att inte tappa bort den gamla :P

Denna blev det ivf: Söt!  


434621-41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0