Onsdag. 19 Mars

Tänk att det redan är den 19 mars! Käns inte som det var alls länge sedan den var januari! Jag klagar inte, för jag vill ha vår! Bort med snön in med solsken och vitsippor! :)

Vart hos min psykolog idag. Vi kom överrens om att jag inte skall till henne förrens den 4/4 nästa gång. Känns skönt att inte behöva gå dit varje vecka längre. Fast sluta helt borde jag nog inte göra än. Men att ha ett litet uppehåll på nästan två veckor känns bra. Då har jag säkert mer att komma med också om det är lite mer sällan. :)
Brukar vara deppig efter jag kommer hem från henne, eftersom man tar upp så mycket jobbigt, men idag känns det faktiskt bra. :)

Måste verkligen packa klart snart så att jag har tid på mig att komma på saker jag glömt packa :P Okej visst jag ska bara vara borta fem dagar, men ändå. Inget kul att glömma något.
Köpt en liten "tack för att jag får bo hos er present" en bok om choklad, (massa goda recept chokladbakelser och praliner) och en mörkchoklad. Hoppas de inte är nötallergiker eller ngt sådant :P



Ska snart iväg och vaccinera mig igen, mot hepatit A. Inte för att jag tror att jag kommer drabbas på denna lilla Sverige tripp. Haha. Man ska ta två sprutor för ett skydd som räcker i 20år, tog en spruta innan Thailand resan för ett år sedan så nu är det dax för spruta nummer 2.

Nej nu ska jag försöka packa lite :)

Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0